Програма літклубу Leport «18+»

Після програми із докласичного західноєвропейського роману ми склали програму «18+», яка охоплює найвидатніші твори XVIII століття (від 1747 року, де ми закінчили раніше) та XIX (до 1848 року) – від Філдінга до Текерея. 

Англійська і дореволюційна французька література

Філдінг «Історія Тома Джонса, знайди» (1749)

Смоллетт «Пригоди Родеріка Рендома» (1748)

Хорас Уолпол «Замок Отранто» (1764) 

Олівер Голдсміт «Векфільдський священник» (1766)

Лоренc Стерн «Життя і думки Трістрама Шенді, джентльмена» (1760-1767), «Сентиментальна подорож»  (1768)

Дені Дідро  «Монахиня» (1760), «Небіж Рамо» (1762), «Жак Фаталіст» (1773)

Вольтер «Задіг, або Талан» (1747), «Кандид» (1759), «Орлеанська незаймана» (1762), «Простодушний» (1767) 

Жан-Жак Руссо «Нова Елоїза» (1761), «Сповідь» (1782), «Прогулянки самотнього мрійника» (1782)

Жак Казот «Закоханий диявол» (1772)

Шерідан «Школа лихослів’я» (1777)

Бомарше драматична трилогія

Луї-Себастьян Мерсьє «Рік 2440» (1771)

Шодерло де Лакло «Небезпечні зв’язки» (1782) 

Вільям Бекфорд «Ватек» (1782)

Сен-П’єр «Поль і Віржині» (1788) 

Луве де Кувре «Любовні походеньки кавалера де Фобласа» (~1790)

«Буря і натиск»

Лессінг «Міс Сара Сампсон» (1755), «Лаокоон» (1766), «Мінна фон Барнгельм» (1767), «Емілія Галотті» (1772), «Натан мудрий» (1779)

Йоганн Георг Гаман, Фрідріх Генріх Якобі «Філософія почуття і віри» (збірник творів)

Шубарт, Бюргер, Фосс, Клаудіус, Гердер, Штольберг-Штольберг, Клінгер Антологія німецької поезії (2017)

Йоганн Готфрід Гердер «Про новітню німецьку літературу. Фрагменти» (1766—1768), «Критичні ліси» (1769)

Гете «Гьоц фон Берліхінген» (1774), «Страждання юного Вертера» (1774), «Фауст» (1832), «Літа науки Вільгельма Майстера» (1796), «Торквато Тассо» (1790), вірші різних років

Шиллер «Розбійники» (1781), «Дон Карлос, інфант іспанський» (1787), «Листи про естетичне виховання людини» (1795), «Вільгельм Телль» (1804)

Постреволюційна література і романтизм

Вільям Блейк поеми «Весілля неба і пекла» (1790), «Французька революція» (1791), «Європа» (1794), збірка «Пісні зрілості» (1794)

Роберт Бернс «Джон-Ячмінь», «Чесна бідність» (1795), інша поезія

Енн Редкліфф «Італієць» (1797)

Шатобріан «Рене» (1802), «Історичний, політичний і етичний досвід про революції» (1797)

Брати Шлегель (твори на вибір)

Людвіг Тік «Кіт у чоботях» (1797), «Мандри Франца Штернбальда» (1798)

Новаліс «Учні в Саїсі» (1799), «Генріх фон Офтердінген» (1800)

Бенжамен Констан «Адольф» (1806)

Жермена де Сталь «Корінна» (1807), «Про літературу…» (1800)

Гельдерлін поезія, «Гіперіон» (1799)

Вільям Годвін «Калеб Вільямс, або Речі, якими вони є» (1794)

Метью Грегорі Льюіс «Монах» (1796)

Марія Эджворт «Замок Рекрент» (1800)

Джейн Остін «Гордість і упередження» (1813)

Гофман «Дон Жуан» (1812), «Крихітка Цахес» (1819), «Життєва філософія кота Мура» (1819 – 1821)

Джордж Байрон «Паломництво Чайльда Гарольда» (1812), «Шийонський в’язень» (1816), «Мазепа» (1819), «Дон Жуан» (1819–1824)

Мері Шеллі «Франкенштайн, або Сучасний Прометей» (1818)

Томас Лав Пікок «Аббатство кошмарів» (1818)

Джон Полідорі «Вампір» (1819)

Чарльз Метьюрін «Мельмот-блукач» (1820)

Томас де Квінсі «Сповідь англійського пожирача опіуму» (1821)

Йозеф фон Ейхендорф «З життя одного нероби» (1822)

Вільгельм Гауф «Карлик Ніс» (1826), «Пригоди маленького Мука» (1825)

Генріх Гейне «Книга пісень» (1827), «Сілезькі ткачі» (1844)

Стендаль «Червоне і чорне» (1830)

Бальзак «Шагренева шкіра» (1831)

Томас Карлейл «Sartor Resartus» (1833-1834)

Бульвер-Літтон «Останні дні Помпеї» (1834)

Адам Міцкевич «Пан Тадеуш» (1834)

Мюссе «Сповідь сина віку» (1836)

Жорж Санд «Мопра» (1837)

Дікенс «Посмертні записки Піквікського клубу» (1836-37)

Ганс Андерсен – казки 1830-1840 рр.

Брати Грімм – казки і теоретичний доробок

Ежен Сю «Паризькі таємниці» (1840)

Віктор Гюго «Знедолені» (1845)

Шарлотта Бронте «Джейн Ейр» (1847)

Проспер Меріме – новели ( «Кармен» та інші)

Текерей «Ярмарок суєти» (1848)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *